PENGALAMAN KERJA KENCANA CATERING



Macam masih ramai yang tanya apa pengalaman Kencana Catering dalam industri catering ni. So meh abang kencana tunjuk bukti pengalaman-pengalaman yang abang kencana rasa dapat buat adik-adik kat sana percaya tentang quality and services yang terbaik dari kami. 

1. Sambutan 100 hari Kementerian Pembangunan Luar Bandar di INFRA Bandar Baru Bangi pada tahun 2018.
   



Diantara salah satu aktiviti kemasyarakatan semasa majlis YB Rina Harun turut “turun padang” dan merasai sendiri pengalaman membuat apam balik.


  
Diantara aktiviti lain YB Rina Harun berkunjung ke gerai gerai peserta yang mengambil bahagian dan sebanyak 30 ekor kambing golek gred paling terbaik untuk para jemputan. 

















Di antara suasana di luar dewan, khemah-khemah disedakan untuk jemputan orang ramai bagi bersama -sama menyambut 100 hari Kementerian Pembangunan Luar Bandar. 


Full package food bersama deco dewan dari Sanggulevent Management Sdn Bhd. Sebanyak 20 orang tetamu-tetamu terhormat hadir pada majlis ini.
2. Hari Keluarga Petronas PGB di Marina Putrajaya 2017

PETRONAS adalah salah satu client corporate Kencana Catering tau. Setiap tahun ada saja event di bawah PETRONAS yang Kencana Catering handle dan yang paling menarik bagi abang kencana ni haaa, hari keluarga Petronas PGB di Marina Putrajaya 2017. Hari Keluarga ni, ada dua sesi, Sabtu dan Ahad, dan majlis ini dihadiri seramai atau lebih 4000 kakitangan dan keluarga besar PETRONAS. 




3.Sambutan Hari Raya bersama Datuk Ismail Sabri di INFRA 2016, sambutan ini di hadiri seramai 1000 orang tetamu termasuk tetamu-tetamu terhormat. 




4. Sambutan hari raya “Moh Ghayo Kek Kubang’ pada tahun 2016. Majlis in dihadiri lebih daripada 500 orang tetamu termasuk vip. 



5. Majlis Koprat bersama team Richworks Internatonal di Mines International Exhbiton Centre pada tahun 2018. Penyediaan makanan buffet bagi makan tengah hari dan makan malam serta dekorasi bagi program ini. Program ini dihadiri seramai 4500 peserta dan dijalankan selama tiga hari.



6.Majlis Perjumpaan Khas Bersama Warga KPLB Sempena 360 hari sebagai Menteri Pembangunan Luar Bandar di Kolej Mara Banting pada 21/06/2019. Majlis ini dihadiri seramai lebih 500 orang termasuk tetamu-tetamu terhormat.











Comments

Popular posts from this blog

5 TIPS UNTUK PILIH KATERING MAJLIS IMPIAN ANDA

FOUNDER STORY